top of page

לחברת נדל"ן בירושלים דרוש/ה מנהלת משרד

לחברת נדל"ן בירושלים דרוש/ה מנהלת משרד

תחומי אחריות:

ניהול יומנים

תיאום פגישות פרונטליות ובזום

עריכת ותיוק מסמכים וניהול ארכיון

מענה לטלפונים + וואטסאפ עיסקי + ניהול יומן מעקב שיחות

מענה לשוכרים

התנהלות מול ספקים ומעקב ואישור חשבונות הוצאות משרד השוטפות ( ניקיון/הדפסות/רכישות ציוד/בעלי מקצוע נקודתיים תיקונים וכד')

רכישת ציוד שוטף למשרד

קבלת והוצאת שליחויות

הגשת כיבוד ושליחויות לדואר/בנק/עו״ד מרחק הליכה

עבודה מול נותני השירות בתחום השיווק והפרסום

דרישות:

משרה מלאה בין השעות 8:30-17:00

ניסיון בניהול משרד – חובה.

הכרות עם עם עולם הנדל"ן – חובה!

ראש גדול, יחסי אנוש מעולים, שירותיות, מוסר עבודה ואחריות.

שליטה מצוינת ביישומי מחשב בסביבת windows שליטה מלאה בישומי מחשב office וoutlook .

* משרה מס׳ #777801 מיועדת לגברים ונשים כאחד


קישור לשיתוף ולהגשת מועמדות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
לחברה מובילה בתחומה בכרמיאל דרוש/ה מוביל/ת איכות.

לחברה מובילה בתחומה בכרמיאל דרוש/ה מוביל/ת איכות. התפקיד כולל: טיפול באי התאמות בתהליכי הייצור של החברה. מתן מענה ללקוחות החברה בארץ ובחו"ל. הכנת דוחות לחקירות כשל ומעקב אחר מתן פעילויות מתקנות. ניטור

 
 
 
קניינ/ית רכש ושילוח לחברה תעשייתית בפתח תקווה

לחברה תעשייתית מובילה בתחום המכשור הרפואי דרוש/ה קניינ/ית רכש עם מוטיבציה גבוהה ורצון להתפתח בעולם הגלובלי של הרכש והשילוח. מה מחכה לך בתפקיד? עבודה עם ספקים בארץ ובחו"ל הפקה ומעקב אחר הזמנות רכש ותא

 
 
 

תגובות


bottom of page